mandag 17. januar 2011

Forberedingar...

Tida suser og med tida kjem bekymringar for ikkje å rekka alt som må ordnast før avreise. Eg (frk. Kopperud) arbeidar kvar dag og vel så det, i Åsane og i Os, så bussen er min ven! Og no startar flyttekaoset sånn smått..

 
Innimellom klarar eg likevel å få gjort det mest naudsynte:
  • skriva lister -pakkeliste (i ulike kategoriar!), ting-å-ordna-før-eg-drar-liste, ting-å-sjå-på-reisa-liste
  • har skaffa meg reserve-bankkort
  • er i full opplæring av linsebruk -slik at eg kan sjå også under vatn..!
  • gått rundt med den store backpacken på ryggen for å få den rette feelingen
  • har låna ein haug med relevante reisebøker og filmar på biblioteket
  • svitsjar flittig innom travel-chanel når eg er heime
  • forberedar meg til bikini-sesongen ved å gå i bikini med jamne mellomrom
  • og ikkje minst, tek eg meg tid til å gle meg til dette:

3 kommentarer:

  1. Berre to dagar til avreise!!Mamma Hildbjørg er byrja få skikkeleg reisefeber....

    SvarSlett
  2. Har du blitt bussjåfør?

    SvarSlett
  3. Eg er ikkje blitt bussjaafoer nei.. har berre tatt bussen veldig mykje=)

    SvarSlett